Zamówienia telefoniczne (+48) 692 608 444

FAQ najczęściej zadawane pytania

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

Pod numerem telefonu +48 / 692 608 444 od poniedziałku do soboty w godzinach 9-17 oraz 24h mailowo pisząc na adres sklep@gabler.pl

Czy płacenie w internecie jest bezpieczne?

Firma GABLER.PL przestrzega obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa. Podane przez Ciebie dane wykorzystywane są jedynie w celu złożenia zamówienia oraz stałego poprawiania naszych usług. Bez Twojego zezwolenia nie zostaną one nigdy przekazane osobom trzecim. Oferowane przez nasz sklep płatności z PayU charakteryzują się najwyższym poziomem bezpieczeństwa. Gwarantujemy, że środki pieniężne dotrą na konto szybko i bezpiecznie.

Jak mogę zwrócić zamówione artykuły?

Możesz zwrócić zamówione artykuły bez podania przyczyny lub po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową składając stosowne oświadczenie na piśmie lub pocztą elektroniczną na adres email sklep@gabler.pl niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 3 dni. W przypadku towarów paczkowanych reklamację należy złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Jeśli towar został zakupiony luzem, odmierzony w miejscu zakupu lub dostarczony do miejsca zamieszkania kupującego, reklamację należy złożyć terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania. Zawiadomienie o stwierdzonej niezgodności towaru z umową powinno nastąpić przed upływem terminu przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości.

Jakie są dostępne formy płatności?

– Błyskawiczny przelew internetowy PayU.
– Przelew tradycyjny, na podane po zamówieniu konto bankowe sklepu.

Jak złożyć zamówienie?

Należy wybrać pakiet soków z dostępnych na stronie lub skonfigurować własny według potrzeb. Następnie kliknąć przycisk „Kup teraz”, który przeniesie nas do wyboru smaków, a następnie do koszyka. Po wpisaniu kodu pocztowego dostawy system pokaże dostępne formy wysyłki. Po przejściu do podsumowania należy wypełnić wszystkie wymagane pola oraz wybrać formę dostawy i płatności. Następnie po przejściu dalej system przeniesie nas do szybkich płatności PayU lub zakończy składanie zamówienia w przypadku zwykłego przelewu (należy sprawdzić pocztę email, na którą system wyśle dane do przelewu).

Jaki jest koszt dostawy?

– Dostawa lokalna GRATIS na terenie Warszawy i okolic.
– Dostawa kurierem DPD – 13,50 zł lub 19,50 zł w zależności od wagi.

Co to jest dostawa lokalna?

Dostawa lokalna jest to usługa świadczona przez nas osobiście. Zamawiając dostawę lokalną masz gwarancję bezpłatnej przesyłki z dowozem w wybrane przez Ciebie miejsce na terenie Warszawy i okolic (aby sprawdzić czy usługa obejmuje Twoje miejsce zamieszkania sprawdź w koszyku poprzez wpisanie kodu pocztowego). Dowóz realizowany jest raz w tygodniu – we wtorek w godzinach 10-17.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie nie trzeba posiadać konta w serwisie.

Jak szybko wysyłacie towar?

W przypadku dostawy lokalnej produkty dowozimy raz w tygodniu – we wtorek. Natomiast wysyłki kurierem realizujemy od poniedziałku do czwartku niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę prosimy o wypełnienie danych w formularzu zamówienia oraz zaznaczenie opcji faktury.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu firmą kurierską?

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. Czasami dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe dopiero po jej otwarciu. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody. W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

W przypadku Dostawy Lokalnej tak. Natomiast firmy kurierskie nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).